נבנתה מתוך קליניקה אמיתית — לא מערכת כללית

כל מה שקורה בקליניקה שלך. במקום אחד.

TherapyFlow נבנתה במיוחד למטפלים כדי לנהל לידים, מטופלים, טיפולים, חבילות, משימות והמשך טיפול — בלי אקסלים, בלי פתקים ובלי כאוס.

פחות כאוס בקליניקה. פחות איבוד לידים. יותר שקט בראש.

למה בכלל בנינו את TherapyFlow?

המערכת לא נולדה בחברת תוכנה.
היא נולדה מתוך קליניקה.

אחרי עבודה עם וואטסאפ, יומן גוגל, אקסלים, פתקים ותזכורות בראש — הבנו שהבעיה היא לא חוסר בכלים.

הבעיה היא שהמידע מפוזר.

TherapyFlow מרכזת את כל העבודה הטיפולית במקום אחד.

מה באמת עולה לך כסף בקליניקה?

לא תמיד רואים את זה בדוח — אבל זה קורה כל יום.

ליד שלא קיבל מעקב

פנייה שנשכחה בוואטסאפ או בדוא״ל — ומטופל פוטנציאלי שהלך למטפל אחר.

מטופל שלא חזר להמשך טיפול

סיימתם מפגש ראשון, לא היה מעקב — והתהליך נעצר באמצע.

תזכורת שנשכחה

ביטול שלא נשלחה תזכורת, או שיחה שהייתה צריכה לקרות אתמול.

מידע שהתפזר בין מערכות

הערה באקסל, משימה בראש, פרטים ביומן — ואף אחד לא מחובר לאף אחד.

למי TherapyFlow נבנתה

אם אתה מזהה את עצמך כאן — המערכת נבנתה בשבילך, לא בשביל "עוד CRM".

מטפל רגשי

עובד אחד-על-אחד עם מטופלים לאורך זמן. צריך לזכור מה קרה בפגישה, מי מחכה לתשובה, ומי באמצע תהליך — בלי לאבד את הקשר האנושי.

מטפל NLP

תהליכים עם שלבים, משימות בין מפגשים, ומעקב אחרי שינוי. צריך מערכת שמחזיקה רצף — לא רשימת לקוחות עם שדות ריקים.

מטפל גוף-נפש

משלב עבודה בגוף, בנפש ובתיעוד. צריך מקום אחד לכל מה שקורה עם המטופל — בלי לפצל בין יומן, הערות ופתקים.

מאמן אישי

לידים שנכנסים, שיחות היכרות, חבילות מפגשים, ומעקב בין פגישה לפגישה. צריך סדר שמאפשר להתמקד באדם — לא בניהול.

קליניקה עם מספר מטפלים

כמה מטפלים, מטופלים משותפים, יומנים ותהליכים במקביל. צריך תמונה מסודרת של מה קורה בקליניקה — בלי שכל אחד ינהל בדרך שלו.

למי המערכת לא מתאימה

TherapyFlow לא נבנתה לחברות מכירות, מוקדים או סוכנויות שיווק.

היא נבנתה למטפלים.

הייחוד של TherapyFlow

זו לא מערכת "כללית". היא בנויה כמו קליניקה: מסלול ברור ללידים, תהליך "המשך טיפול", יומן טיפולים, חבילות ובעיקר: מצב עבודה רציף מול מטופל.

להבין את מצב העבודה
  • בהירות ביום יום
    מה קורה עם כל אדם, ומה הצעד הבא בלי לחשוב פעמיים.
  • שקט תפעולי
    פחות חיפושים, פחות פיזור, פחות "רגע איפה זה היה?".
  • תמונה מלאה
    לידים, טיפולים, משימות וחבילות מחוברים למקום אחד.

למה לא להמשיך עם אקסל ווואטסאפ?

הרבה מטפלים מתחילים ככה. זה עובד — עד שמגיעים לידים, חבילות וצוות, ואז הכל מתפזר.

אקסל + וואטסאפ TherapyFlow
מעקב לידים
המשך טיפול
משימות
תיעוד מטופלים
חבילות
דוחות
עבודה עם צוות

איך נראה יום עבודה במערכת

לא "פיצ'רים". תכל'ס - מה אתה עושה מהר יותר, ברור יותר, ובשקט יותר.

פותח כרטיס מטופל

רואה מולך הכל: תהליך, הערות, משימות, טיפולים וחבילות. בלי לדלג בין מקומות.

קובע טיפול ביומן

הטיפול מחובר למטופל. אין "רשימה נפרדת" שצריך לתחזק ידנית.

עובד עם חבילות

ברור מה כלול, מה בוצע, ומה נשאר. אין אקסל "מעקב מפגשים" שצריך לזכור לעדכן.

רוצה לראות מה כלול? עברנו על זה בצורה ויזואלית וברורה.
מה המערכת כוללת בחירת חבילה